Duktig.

Jag har min duktiga vecka nu!
Går och lägger i vettig tid, kliver upp tidigt, försöker plugga, går till skolan, försöker plugga lite till och äta nyttigt och bara lite kakor och jag har inte druckit en enda öl sen i fredags :) Skulle jag bara träna lite skulle det vara sinnessjukt bra! De har många sportklubbar här, och jag hade stora planer på att börja med nåt, men problemet är att träningarna är så förbannat sent på kvällarna. Och jag vägrar gå hem ensam i mörkret halv elva på kvällen.. :S Jag har hört och tror att Galway är en trygg stad, men det känns ändå inte ok att gå själv i mörkret. Mycket pga att gatlyktorna har så äckligt och spöklikt ljus att alla man möter ser ut att vara hämtade ur nån gammal skräckfilm..

Jag har tyvärr inte särskilt mycket upphetsande att berätta idag...
Berättar nåt roligare nån annan dag!

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0