Dricker inte öl ikväll.

Är det bättre så mamma? :)

Ikväll är det nånting som heter Guinness by the Arch och det innebär typ en ölpicknick nere i hamnen, men Jenny, jag och Simonetta stannar hemma och ser på film och äter glass istället. Mys. Och imorron ska vi till Connemara - där ponnysarna kommer från! Men vi ska inte rida, utan det är en dagsresa med buss och vi kommer att stanna på massa olika ställen längs vägen och titta på finheter. Åtminstone jag, Jenny, Simonetta, Michelle (Malta), Eva (Tyskland) och Evas pojkvän ska dit och jag tror att det blir jätteroligt! Jag lovar att ladda upp bilder därifrån. Har varit lite dålig på att fota nu på sistone..

Vi har en del resor inplanerade nu! Nästa helg blir Dublin och två veckor efter det (15-19/10) far vi till London!! Har nån av er som varit där tips på nåt bra (billigt) ställe att bo, bra pubar och roliga saker att göra där?? :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åååh vad kul med resor!!! :) Jag tittade igenom mina bilder från Dublin, när vi var där tittade vi på slottet, Stephen's green-parken, nån pub och en gaynattklubb. Och PIZZA HUT, det var typ bäst! <3 Pizza Hut!

2009-09-27 @ 06:23:31
URL: http://jussiinsushiland.blogg.se/
Postat av: Ingrid

LOOOOOOOONNNNNNNNNDDDDDDDON

jag vill å. Har hört om nåt vandrarhem som svenska kyrkan har där... Men ja, har ju inte varit dit men nu iaf. Annars kan ni ju prova couchsurfing.com!

2009-09-28 @ 20:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0