Party people!



E-mail och Daniel (Polen) på Emils födelsedagsfest på Daniels födelsedag haha!




På Emils stora gröna slips står det "Kiss me, I'm Irish!" :P
Sorhaya, Emil, jag och Thibaut (Frankrike).




Söt bild. Jag och två av mina pojkar - Fabien och Emil.
Btw, Fabien har skaffat spansk pojkvän och vi ser inte mycket av honom nu förtiden höh! :P




Jenny :)
- Nyligen frånskild eftersom hon inte fick sin ponny.. Haha!




Haha!
Sini Linja - I absolutely love this girl! :D





Julien och söta flickor. Giulia och Elisa från Italien och Kate från USA.
Giulia jobbar på universitetet som italienskalärare, skulle vara roligt att börja läsa nybörjaritalienska med henne som lärare :)
Om nån sett bilder på facebook och tänkt på att jag skriver om Julien här men inte sett hans namn på fb så är det för att han heter Phoenix.. nånting.. där.




En till söt bild.
Roberta och Daniel som bor med Sini och Julien.
Daniel bar hem mej från festen i fredags eftersom jag hade ont i fötterna av mina rosa högklackade skor! :P
Sen tappade han mej.. Nästan iaf.. Hahahaha!

När jag har mina klackskor är jag över 180 cm och här är det sinnessjukt långt eftersom nästan alla andra är minimänniskor haha!

I like it! :D
Man får sjukt mycket uppmärksamhet..! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0