Pappas flicka.

Haha!
Sitter i skolans bibliotek nu och eftersom mitt datorbatteri räcker ca 30 min utan ström tog jag med skarvsladd till skolan för att garantera ett ledigt eluttag. Hur rutinerat är inte det på en skala? Helt klart pappas flicka hahaha! :)

Förresten så skulle jag faktiskt behöva min pappa här nu.. Hela vårt hus faller samman runt oss.. Det börjar bli pinsamt att berätta för hyresvärden om allt som går sönder och går fel..

- Dammsugare #1
- Dammsugare # 2
- Kranen i köket
- Micron
- Duschen

- Och nu senast är det nåt fel på diskhon, så vattnet rinner inte ner.. Vi har försökt lösa det på olika sätt, men det funkar bara tillfälligt.. Uff.

Btw. Vi har fått våran dusch nu!! Jag var så otroligt lycklig i morse när jag kunde kliva upp ur sängen och rätt in i duschen, yeyy!! :)

Och igår lagade vi glögg! Vi kokade upp svartvinbärssaft och kryddade med odefinierad mängd kanel, ingefära, nejlikor och apelsin. Blandat med lite rödvin smakade det typ glögg iaf, great success!! Till och med Fabien och italienarna gillade det! Ska försöka laga mera till helgen då vi ska fira lillajul, ska se om vi lyckas igen.. :P

NU ska jag plugga så sääätins!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0