Fredag!

Förbannat skönt att det är fredag. Den här veckan har jag faktiskt pluggat och behöver inte panika längre, vilket är skönt. Men idag är jag anti-allt och det känns som min hjärna har tagit jullov.

Kvällens planer är lite oklara.. Just nu väntar jag på att Sini ska komma hit och sen ska vi ner på stan och ta en öl. Sen hem och äta middag, och sen eventuellt fest hon okänd italiensk flicka. Man ska vara utklädd, så isf kommer bi-kostymen från halloween fram igen :P






Imorron blir det iaf lillajulsfest! Vi ska laga glögg imorron, hoppas det blir lika gott (helst godare) än sist! Jag inhandlade en tomteluva här om dagen, så jag är väl förberedd. Har tyvärr inga röda kläder, men så fort jag sticker näsan utanför dörren när det är lite kyligt får jag lika röd näsa som Rudolf. Så det kanske räknas det med? :P

Igår kväll bakade jag joch Aniko världens godaste och chokladigaste kladdkaka med smält choklad i stället för kakao... Nomnomnom! Hade med mej sista biten till biblioteket som pluggsnacks haha! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0