Duktig syster!




Jag har en hemskt duktig och väldans söt lillasyster!
Hon skrev en ledare i dagens Ålandstidning om hur det är att flytta hemifrån som 16 åring.
Bra, lättsamt, inspirerande och sanningsenligt beskrivet, jag visste inte att hon är så duktig på att skriva! :)

Idag har vi varmt i vårt hus! Det kanske jag redan skrev igår förresten.. Men det är viktigt och tål att upprepas haha! Och jag har håret fullt av papiljotter och föröker hitta motivation nånstansifrån för att plugga i en par timmar.. Det går rätt dåligt..

Idag ringde en elektriker som kommer och tittar på vår dusch ikväll, score!! Äntligen! Börjar bli less på att inte kunna duscha när man vill.. Nu ska jag städa mitt rum!

Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0