Jag vill duscha...!!

(Skrivet igår kväll, men kunde inte publiceras då pga tekniska fel..)


Det här håller på att bli hemskt frustrerande. Vi har fortfarande ingen dusch!! har varit utan i en vecka nu, och det börjar bli seriöst irriterande.

Vi pratade med vår hyresvärd för en vecka sen. Han pratade med karln som varit vår kontaktperson hela tiden som pratade med en elektiker som var hit i fredags kväll och konstaterade att den inte kan lagas utan att vi ska få en ny, troligtvis nästa dag eftersom vi redan varit utan så länge. Han skulle ta kontakt med en rörmåkare som skulle ringa mej när han hade passligt. Och. Lördagen kom och gick utan att vi hörde från honom. Söndag måndag försvann också utan ett ljud. I måndags eftermiddag ringde jag elektrikern som lovade att messa rörmåkarens telefonnummer åt mej. Det gjorde han inte. Idag kom vår kontaktperson hit med själva duschen som rörmåkaren skulle installera på eftermiddagen runt två. Jomenvisst. Duschfanskapet står ouppackad i en låda mitt i vardagsrummet och väntar. Inte ok. Varför måste de krångla till allt så??


Idag var jag, Aniko, Jenny och Sini och såg New Moon på bio... I like. A lot! Och jag kan inte bestämma om jag är mest kär i vampyren eller varulven. Tough choice :)

Imorron ska vi prova laga egen glögg haha! Ska bli intressant att se hur det blir.. Vi vill försöka skapa lite julstämning med glögg och pepparkakor. Vi har tyvärr tre stora problem..

1. Vi har ingen glögg.
2. Vi har inga pepparkakor.
3. Vi har inte ens hittat nåt som liknar.

Så vi försöker laga eget.. Får se hur det går.. :)
Kommer antagligen att överdosera både på glögg och pepparkakor sen när jag kommer hem!

Idag skrev jag 1/3 av min uppsats som ska vara färdig och inlämnad på torsdag om en vecka, great success! :) Och imorron ska jag skriva en till tredjedel har jag tänkt. Har man stora ambitioner lyckas man oftast uppnå nåt litet iaf.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0