Om 32 dagar...

...sitter jag på ett flygplan på väg till Galway på Irlands västkust! Där kommer jag att bo och leva ett helt år (ok.. nästan iaf) medan jag pluggar olika kurser på National University of Ireland, Galway (NUIG). Vad jag ska läsa är fortfarande oklart och mindre viktigt, det löser jag på plats. Just nu känns allt bara sjukt bra inför resan! Speciellt som jag har fått kontakt med ett helt gäng andra som också ska till Galway i höst! Så fort jag kommer fram ska jag börja söka ett hus tillsammans med Jenny (Finland), Emil (Sverige), Fabien (Frankrike) och Simonetta (Italien), gotta love facebook! :P

Just nu är jag fortfarande hemma på Åland och har två veckor kvar på jobbet som konditionsskötare (typ sjukgymnast, jag har iaf inte riktigt fattat skillnaden) i Mariehamn. Sen blir det en vecka Brändö och en vecka Uppsala, och sen är det byebye! Goddamnit vad den här sommaren går fort..!

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, ett "dagens åländska uttryck" låter skitbra! Kul att du också har en blogg! Ännu en att följa! :)

2009-07-30 @ 20:03:03
Postat av: Sofia

Yey! Kan försöka med ett i veckan iaf :P

2009-08-01 @ 15:24:51
URL: http://sofiagalway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0