Sömnig..

Idag var min hemtenta.
8 h. 3500 ord.
Jag fick ihop 2871.
Sweet.
All min evergi för dagen gick åt till det.
Nu är jag tröttis.
Men jag har iaf bara en uppsats kvar nu.
Sen jullov.

Idag såg jag på två avsnitt av julkalendern.
Inte jätteimponerad, men det tar sig kanske.
Tycker fortfarande att Mysteriet på Greveholm är bäst.

Jag, Simonetta, Jenny, Fabien och Aniko var till puben Front Door och äta middag idag.
Supermys.
Emil är i Dublin, han ränner omring så mycket han bara hinner.
I helgen var han i Belfast.

Nu ska jag sova.
Och ta sovmorron ända till halv nie tror jag.
Haha.

Förresten. Inatt vaknade jag och hade typ panik för jag trodde jag missat nåt viktigt eller så. Jag hann ut ur mitt rum innan jag vaknade till på riktigt och konstaterade att det var mitt i natten. Då var jag nöjd att få krypa ner i sängen igen och sova mera.

När jag var liten och sov över hos Maria sjöng alltid hennes mamma "sov du lilla videung" för oss innan vi skulle sova. Varje gång. Och säkert varje natt för Maria och Alex. Hur mysigt som helst. Nu ska jag sova och sjunga den för mej själv i huvet.

Jag är trött. Jag svamlar.
Nattipuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0