Julmys på Brändö

Jullov på Brändö = Mys.

 

Igår kväll blev mys från början till slut med julmusik, julgodisbakning, julklappsinslagning, film och sen när mamma och pappa gett upp så satt jag, Becka och Sebbe uppe och spelade gitarr och sjöng till typ kl ett. Då var vi både hesa, trötta och hade ont i fingrarna av allt gitarrspelande! Och till och med jag som knappt spelat gitarr på många år fick till det lite, sjukt nöjd! Inte like bra som Sebbe, men jag var nöjd ändå över att inte ha glömt allt, great success! :)

 

Becka och jag bakar knäck

 

Idag var vi och hämtade julgran åt både oss själva, Maria & Alex och morfar. Vi hittade riktigt fina granar och kom lagom till nybakade vaniljbullar när vi lämnade av granen hos Maria. Praktiskt med egna granar. Vi hjälpte också morfar att sätta fot på hans gran och har julstädat här hemma.

 

Pappa och Sebbe hugger gran

 


(Beckas bild)

Jag och min farmor Venny.

Ikväll ska vi baka jultårtor och mysa ännu mera. Jag gillar julen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0