Uppsala

Nu har min resa mot Irland börjat..!

Om exakt 72 timmar ungefär sitter jag på flyget mot Dublin, aaah! Jag har vinkat hejdå åt både Brändö och Mariehamn och har nu varit i Uppsala i tre dagar. Det känns mycket bra att vara tillbaka igen och få en liten smak av Uppsalalivet innan jag far..!

Jag har hunnit med att träffa en massa människor som jag ville träffa, hänga lite på Norrlands, fixa lite grejer i sista minuten, köpa en (blå) kamera, och nu blir det fest hela helgen! Ikväll blir det förfest hemma i superkorren (ja, det är fortfarande mitt Uppslahem och kommer att vara det under hela Irlandsåret också) och utgång på Snerkan, weei! Jag har mycket bra känslor inför ikväll haha! :)

Idag fick jag höra lite intressant statistik..! 
Det bor ca 70 000 personer i Galway City och där finns ca 500 pubar..! Sofia Englund likes this.
Dessutom har jag fått höra att irländare är "farligt söta" och att de gillar festivaler. Good shit.

Nu ska jag ta en för-för-drink medan jag gör mig i ordning inför kvällen!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0