Time to go...

Idag är min sista dag i Uppsala, och just nu vill jag bara iväg.. 
Har varit på väg sen jag lämnade Brändö förra lördagen, men om ett dygn är jag på Irland!

Nu  har jag packat ner alla mina grejer i väskorna igen, min tillåtna vikt är 15 + 10 kg, och jag har 14,7 kg som ska checkas in och 9,1 kg handbagage, am I good or not?! :)

Jenny och Emil är redan framme och jag har fått tipset att ha regnjackan nära till hands eftersom det, surprise, regnar mycket på Irland haha! De har redan börjat leta hus idag, men no luck so far.. Men det löser sej! Jag är inte ens orolig ännu.. :)

Den här helgen har jag hunnit med både Snerikesparty med bästa tjejerna, kräftskiva på nationen och ikväll blir det grande finale med myskväll och film med flickorna! :)

Jag lovade för länge sen en mer detaljerad packningslista åt Johanna, men eftersom jag är så seg har det dröjt lite..

Här är den iaf:

- Dator + sladd
- Näverkskabel
- Kamera + diverse sladdar och laddare
- Ipod + laddare
- Adapter
- Skarvsladd
- Mobil + laddare
- Svenskt och finskt sim-kort (ska skaffa Irländskt nummer asap)
- Plattång

- 2 par jeans
- 1 kjol
- 1 sommarklänning
- 1 partyklänning
- 2 partylinnen
- Typ 5 vanliga linnen/t-shirts
- 3 koftor
- Underkläder och strumpor för typ 10 dagar
- 1 varm tröja
- 1 varm klänning
- 1 huvtröja
- 2 par leggings och strumpbyxor

- Höststövlar
- Sneakers
- Ballerinaskor
- Varma tofflor
- Yllesockor
- Halsduk
- Mössa
- Vantar och handskar
- Pyamas

- 1 stor handväska
- 1 partyhandväska
- Paraply
- 3 handdukar (1 större och två små)
- 1 dynvar
- Tunna, lätta sängkläder

- Necessär
- Tandborste + tandkläm
- Antitandgnisselskena
- Shampo, balsam och tvål
- Rakhyvel
- Ansiktskräm
- Hudkräm
- Parfym
- Deo
- Smink
- Hårspray
- Linser + vätska + glasögon
- Handdescinfektionsmedel

- Pass
- Idkort + körkort
- Flygbiljett
- Antagningsbrev från skolan
- Försäkringspapper
- 2 bankkort

Sen har jag kanske nåt till också, men det har jag glömt just nu..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0